Kenali Daku

My photo
Ibu kepada 7 cahayamata yg saya gelarkan bintang di syurga..kerana mereka saya kuat..kerana mereka saya inginkan kejayaan dari setiap pelusuk yg ada.. Surirumah dengan kerjaya homebakers..saya juga independant distributors untuk shaklee.. saya selalu bersikap positif dalam apa jua tekanan..insyaallah kerana itu saya boleh berjaya.. jumpa saya insyaallah banyak perkongsian yg baik untuk saya kongsikan..

Friday, June 6, 2014

GLA Complex

Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan
Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. *

Tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Harga :RM91.20/60 softgel

No comments:

Post a Comment