Kenali Daku

My photo
Ibu kepada 7 cahayamata yg saya gelarkan bintang di syurga..kerana mereka saya kuat..kerana mereka saya inginkan kejayaan dari setiap pelusuk yg ada.. Surirumah dengan kerjaya homebakers..saya juga independant distributors untuk shaklee.. saya selalu bersikap positif dalam apa jua tekanan..insyaallah kerana itu saya boleh berjaya.. jumpa saya insyaallah banyak perkongsian yg baik untuk saya kongsikan..

Friday, June 6, 2014

Collagen Powder

Shaklee Colagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yg mengandungi 4000mg propietary RSS(Red Snapper Scale)..

Kolagen yg berkualiti tinggi dan tulen yg diekstrak daripada sisik ikan merah..ia juga dicampur dengan 7 bahan utama seperti estrak biji benih Camellia Japonica,ekstrak Pfaffia,Kolagen Ikan,ekstrak kerang kerangan,Lactobacillus Acidophilus,Vitamin C dan Vitamin B yg memeberikan khasiat seperti berikut


  • menyokong produksi kolagen untuk meningkatkan ketegangan,keanjalan dan kelembutan kulit
  • mengecilkan liang pori pori,kedutan dan garis gais halus yg kelihatan
  • kulit lebih putih dan licin
  • menggalakkan kuku yg kuat,rambut yg tebal dan bersinar
  • membantu menegang dan menganjalkan payudara
Harga RM298.00/15 sachet

No comments:

Post a Comment