Kenali Daku

My photo
Ibu kepada 7 cahayamata yg saya gelarkan bintang di syurga..kerana mereka saya kuat..kerana mereka saya inginkan kejayaan dari setiap pelusuk yg ada.. Surirumah dengan kerjaya homebakers..saya juga independant distributors untuk shaklee.. saya selalu bersikap positif dalam apa jua tekanan..insyaallah kerana itu saya boleh berjaya.. jumpa saya insyaallah banyak perkongsian yg baik untuk saya kongsikan..

Friday, June 6, 2014

Advance Joint Health Tablet (AJHT)

Shaklee Advance Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unik Boswellia aktif dengan Paten Tertunda,ektrak jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink,Tembaga,Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakkan,Campuran formula sintifik ini juga mengandungi ekstrak jagung yg membekalkan satu sumber glukosamina yg pekat yg dapat akan memanfaatkan kesihatan sendi seperti berikut


  • menyokong keselesaan sendi
  • membantu mengekalkan tulang rawan
  • memelihara tisu penyambung yg sihat
Harga : RM124.00/60 tablet

No comments:

Post a Comment