Kenali Daku

My photo
Ibu kepada 7 cahayamata yg saya gelarkan bintang di syurga..kerana mereka saya kuat..kerana mereka saya inginkan kejayaan dari setiap pelusuk yg ada.. Surirumah dengan kerjaya homebakers..saya juga independant distributors untuk shaklee.. saya selalu bersikap positif dalam apa jua tekanan..insyaallah kerana itu saya boleh berjaya.. jumpa saya insyaallah banyak perkongsian yg baik untuk saya kongsikan..

Saturday, March 22, 2014

Saya berjaya kurus dengan Set Berat Ideal Shaklee

alhamdulillah..syukur pada allah yg memperkenalkan saya dengan shaklee...tak sangka saya selalu tgk posting shaklee di FB,blog mana mana sahaja..tak terfikir nak cuba shaklee..saya lebih tertarik dengan prduk pelangsingan badan yg lain yg ada dipasaran.
nak jadikan cerita adik saya berkecimpung dalam dunia shaklee..jadi secara tidak langsung saya pun order setakat nak cuba cuba...tapi saya tak sangka yg shaklee merubah pemikiran sinis saya terhadap produk ini..
dengan set budget permulaan lecithin dan alfalfa saya cuma turun dalam anggaran 3 kg sahaja bulan pertama saya ambil shaklee..masuk bulan kedua saya mula ambil ESP..alangkah kagumnya saya..selepas itu saya konsisten 2kg seminggu..kini setelah hampir 3 bulan saya telah kehilangan 12kg..amat amat saya tunggu penurunan ini sejak sekian lama..tanpa berfikir panjang..shaklee kini sebahagian dari diri saya..alhamdulillah..

jom kita sama sama lihat perubahan yg terjadi pada saya..dan apa produk yg saya ambil..amat mengagumkan..jika saya boleh anda juga boleh..


No comments:

Post a Comment